Skip to content

Stosowna dieta i porady treningowe dla jednostek początkujących
Marzy Ci się śliczne, smukłe ciało? A może zależy Ci na rzeźbie i mięśniach? Każdy z nas zdoła mieć takie ciało, jednakże by tak było powinno się w to wsadzić mnóstwo wysiłku. Wysportowana oraz smukła sylwetka nie zrobi się od siedzenia przed telewizorem i spożywania czekolady, jeżeli chcesz być fit musisz na to zasłużyć.

Marzy Ci się śliczne, szczupłe ciało? A może zależy Ci na rzeźbie oraz mięśniach? Każdy z nas zdoła posiadać takie ciało, aczkolwiek by tak było trzeba w to wsadzić niemało wysiłku. Barczysta oraz zgrabna sylwetka nie sprawi się od siedzenia przed telewizorem i spożywania czekolady, jeśli chcesz być fit musisz na to zapracować.

warto przeczytać
Autor: Lies Thru a Lens
Źródło: http://www.flickr.com
Początki mogą być niełatwe, szczególnie jeżeli ktoś nie posiada zdrowych nawyków żywieniowych, posiada kiepską kondycję a ćwiczenia nie przynależą do jego ukochanych rzeczy. Jednak nawet jeśli najpierw jest Ci trudno – nie zniechęcaj się, albowiem z czasem dbanie o siebie stanie się Twoim nawykiem, jaki będzie Ci przychodzić sporo prościej niż na początku. Warto też stosować się do kilku ważnych rad i wskazówek dla postaci początkujących. Których?

Jeżeli chodzi o dietę, to dieta dla początkujących osób (przeczytaj więcej) przede wszystkim winna opierać się na okrojeniu niezdrowej diety. Wykreśl więc ze swojej diety słodkości, niezdrowe jedzenie, pizzę bądź napoje gazowane, zastąp te rzeczy owocnymi pokarmami, warzywami, owocami, brązowym ryżem albo też białym mięsem. Wskazane jest dowiedzieć się też kiedy trzeba jeść posiłki, ile razy dziennie a także co należy jeść przed i po treningach. Właściwa dieta – (na przykład dieta warzywna owocowa) ta połowa sukcesu, jeżeli będziesz o tym pamiętać, niewątpliwie sporo przybliżysz się do uzyskania wymarzonej, pięknej sylwetki.

Jeśli chodzi o same ćwiczenia to tutaj wskazane jest wziąć pod uwagę poniektóre porady treningowe, choćby takie, że lepiej ćwiczyć mniej, lecz uważniej. Jeśli nie jesteś w stanie z początku „wziąć na klatę” 100kg – nie rób tego. Znacznie lepiej wyjdziesz na tym, jeśli zdecydujesz się na mniejszy ciężar, co zezwoli Ci na dokładne i precyzyjne realizowanie ćwiczeń. To bardzo ważne, gdyż niedokładne, byle jakie wykonywanie ćwiczeń nie przyniesie zauważalnych wyników, mało tego zdoła sprawić istotne kontuzje. Z czasem będziesz mógł trenować więcej oraz z większym obciążeniem, aczkolwiek treningi należy zwiększać stopniowo i pomału.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*