Skip to content

W jaki sposób współcześnie pakuje się lizaki, aby skusić klientów do ich kupna
Cukierki są tym towarem, który spożywamy niezwykle często. A do ich kupna raczej nie trzeba nas długo namawiać, co jednak nie zwalnia producentów pralinek od reklamowania się praktycznie w każdym miejscu. Różnokolorowe bilbordy czy pocieszne spoty w radiu to nie jedyne formy agresywnego marketingu. Specjaliści od sprzedaży oddziałują także na naszą podświadomość. Zobaczmy, jaki sztuczkami się posługują.Pierwszym i bodajże najistotniejszym sposobem pozostaje atrakcyjne opakowanie.

Cukierki są tym towarem, który konsumujemy niezwykle często. A do ich kupna raczej nie trzeba nas długo nakłaniać, co jednakże nie zwalnia wytwórców pralinek od reklamowania się praktycznie w każdym miejscu. Różnokolorowe bilbordy lub pocieszne spoty w radiu to nie jedyne formy wszechobecnej reklamy. Specjaliści od sprzedaży oddziałują także na naszą podświadomość. Sprawdźmy, jaki trikami się posługują.Pierwszym i najprawdopodobniej najistotniejszym sposobem jest przyciągające uwagę opakowanie.

słodycze

Autor: slgckgc
Źródło: http://www.flickr.com
Może jeszcze sami pamiętamy, jak w wieku szkolnym zbieraliśmy opakowania z tabliczek czekolady orzechami. projektanci dzisiejszych pudełeczek idą krok dalej. Blaszane pudełka po truflach można wykorzystać jako pojemnik na drobną biżuterię. W ten sposób niekiedy kupujemy słodycze również, a nawet przede wszystkim, ze względu na urocze i praktyczne opakowanie. Do celów marketingowych mogą zostać wykorzystane nawet niepozorne patyczki do lizaków (tego autora). Mogą być one całkiem zwykłe, zrobione z tworzywa sztucznego lub z drewna. Te bardziej wymyślne wersje są znacznie bardziej okazałe i niekiedy przybierają postać… gwizdków. Jednak dla konsumenta najbardziej ważny jest sam kształt lizaka, jego gabaryt oraz smak, należność, jaką trzeba uregulować przy kasie, a również rodzaj opakowania. Bądź co bądź patyczki do lizaków schodzą, jak widać, na drugi plan.- producenci nie tyle zwracają naszą uwagę na patyczki, ile na sam cukierkowy wyrób. W okresie świątecznym opakowania słodyczy przechodzą prawdziwe przeobrażenie.

Ostra czerwień razem z bielą stanowią odcienie dominujące. A najlepszym klientem, w czasie świąt i nie tylko, pozostają oczywiście nasze sześcioletnie córki. To właśnie dla nich wytwórcy zaprojektowali takie pudełka, które sprawiają, że najmłodsi nie mogą przejść obok nich obojętnie. Rozradowani Mikołajowie spoglądają z kolorowych pakunków i tym samym przekonują, że wnętrze jest równie obiecujące jak opakowanie. Dlatego dzieci wszelkimi metodami przekonują rodziców do kupna jak największej liczby tabliczek czekolady.

Jeśli masz chęć uzyskać jeszcze inne informacje na ten wątek, odkryj ponadto (http://sokpol.pl/marki/grand) pozostałe nasze strony na pokrewny temat – one także są zajmujące.

W takim asortymencie produktów trudno wybić się niepozornym lizakom. Te, które pamiętamy z własnego dzieciństwa bywają praktycznie niezauważalne.

Jeśli oferta firmy jest dla Ciebie istotna, to przejrzyj asortyment (http://www.cafepanamera.com/ethiopia-yirgacheffe/), który Ci oferuje. Na pewno jest tym, czego już długi czas szukasz.

Teraźniejsze lizaki muszą, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, mieć rozmiar przynajmniej… kuli śniegowej.