Skip to content

W jaki sposób współcześnie pakuje się lizaki, aby skusić klientów do ich kupna
Słodycze bywają tym produktem, który spożywamy niezwykle często. A do ich kupna raczej nie trzeba nas długo nakłaniać, co jednak nie zwalnia wytwórców czekolad od reklamowania się praktycznie w każdym miejscu. Barwne bilbordy lub pocieszne spoty w telewizji to nie jedyne formy agresywnego marketingu. Specjaliści od handlu działają również na naszą podświadomość. Sprawdźmy, jaki metodami się posługują.Pierwszym i chyba najważniejszym sposobem bywa atrakcyjne opakowanie.

Cukierki są tym towarem, który konsumujemy niezwykle często. A do ich kupna raczej nie trzeba nas długo nakłaniać, co jednakże nie zwalnia wytwórców pralinek od reklamowania się praktycznie w każdym miejscu. Różnokolorowe bilbordy lub pocieszne spoty w radiu to nie jedyne formy wszechobecnej reklamy. Specjaliści od sprzedaży oddziałują także na naszą podświadomość. Sprawdźmy, jaki trikami się posługują.Pierwszym i najprawdopodobniej najistotniejszym sposobem jest przyciągające uwagę opakowanie.

słodycze

Autor: slgckgc
Źródło: http://www.flickr.com
Może jeszcze sami pamiętamy, jak w wieku szkolnym zbieraliśmy opakowania z tabliczek czekolady orzechami. projektanci dzisiejszych pudełeczek idą krok dalej.

Intrygują Cię różnego typu inne wiadomości (https://pkpcs.pl/oferta/diagnostyka_i_utrzymanie_infrastruktury_kolejowej.html)? Fantastycznie, gdyż masz możliwość zalogować się na kolejną witrynę i tam przestudiować precyzyjne posty.

Blaszane pudełka po truflach można wykorzystać jako pojemnik na drobną biżuterię. W ten sposób niekiedy kupujemy słodycze również, a nawet przede wszystkim, ze względu na urocze i praktyczne opakowanie (top-fol.pl). Do celów marketingowych mogą zostać wykorzystane nawet niepozorne patyczki do lizaków (tego autora). Mogą być one całkiem zwykłe, zrobione z tworzywa sztucznego lub z drewna. Te bardziej wymyślne wersje są znacznie bardziej okazałe i niekiedy przybierają postać… gwizdków. Jednak dla konsumenta najbardziej ważny jest sam kształt lizaka, jego gabaryt oraz smak, należność, jaką trzeba uregulować przy kasie, a również rodzaj opakowania. Bądź co bądź patyczki do lizaków schodzą, jak widać, na drugi plan.- producenci nie tyle zwracają naszą uwagę na patyczki, ile na sam cukierkowy wyrób. W okresie świątecznym opakowania słodyczy przechodzą prawdziwe przeobrażenie.

Ostra czerwień razem z bielą stanowią odcienie dominujące. A najlepszym klientem, w czasie świąt i nie tylko, pozostają oczywiście nasze sześcioletnie córki. To właśnie dla nich wytwórcy zaprojektowali takie pudełka, które sprawiają, że najmłodsi nie mogą przejść obok nich obojętnie. Rozradowani Mikołajowie spoglądają z kolorowych pakunków i tym samym przekonują, że wnętrze jest równie obiecujące jak opakowanie. Dlatego dzieci wszelkimi metodami przekonują rodziców do kupna jak największej liczby tabliczek czekolady. W takim asortymencie produktów trudno wybić się niepozornym lizakom. Te, które pamiętamy z własnego dzieciństwa bywają praktycznie niezauważalne. Teraźniejsze lizaki muszą, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, mieć rozmiar przynajmniej… kuli śniegowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*